loading...
کلش آف کلنز
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
فوتوشاپ 1 46 reyhane22
سید حسام خرمی بازدید : 52 دوشنبه 20 آبان 1392 نظرات (0)
دانلود بازی چگونه زنده ماندن How to Survive برای ps3

بازی How to Survive یک بازی به سبک اکشن و سوم شخص می باشد همراه با ماجراجویی های جالب و خطر آفرین که به تازگی برای کنسول ps3 منتشر شده است . داستان بازی مربوط به فردی است که در جزیره آدم خوار ها یا زامبی ها گرفتار شده و بایستی به هر طریقی که شده از آنجا خارج شود در طول این مسیر سلاح های قدرتمند شما تنها ابزار برای رسیدن به هدفتان هستند که از آنها برای از پا درآوردن زامبی ها باید استفاده کنید (بیشتر…)

سید حسام خرمی بازدید : 43 دوشنبه 20 آبان 1392 نظرات (0)
دانلود بازی Deadfall Adventures ماجراهای مردگان

بازی Deadfall Adventures ماجراهای مردگان یکی از بازی های اکشن و ماجرایی است که توسط کمپانی The Farm 51 ساخته شده و به تازگی کمپانی Nordic Games بازی را برای پلتفرم XBox360 به بازار عرضه کرده است . بازی در سال 1938 اتفاق می افتد . James Lee Quatermain جیمز لی مواترمین نوه جهانگرد مشهور Allan Quatermain آلن مواترمین است . داستان بازی از آنجا شروع می شود که جیمز به همراه Jennifer Goodwin جنیفر (بیشتر…)

سید حسام خرمی بازدید : 32 دوشنبه 20 آبان 1392 نظرات (0)

دانلود بازی فوتبال حرفه ای – PES 2014

..:: دانلود بازی فوتبال حرفه ای - PES 2014 ::..

| نسخه کم حجم BlackBox |

 

Konami نشان داده که بازی PES 2014 یک آغاز جدید برای سری محبوب PES خواهد بود، زیرا این عنوان با یک موتور جدید و پیشرفته به کار خود ادامه می دهد.
تیم سازنده ی PES حدود چهار سال در توکیو ژاپن در حال ایجاد یک رویداد جدید در فوتبال بودند و هم اکنون قرار است تا با استفاده از یک موتور جدید با نام Fox Engine سیستم جدیدی را در سری بازی های فوتبال به وجود آوردند. Konami تولید کننده این بازی می گوید: تعداد اعضای تیم سازنده بیشتر شده و Fox Engine برای اجرای خواسته های پیچیده ی ما مورد استفاده قرار گرفته است.

سیستم بازی در PES 2014 کاملا بازسازی شده و بازیکنان با سیستمی جدید روبرو خواهند بود. تیم سازنده ی PES در عنوان جدید خود {PES 2014} یک فوتبال واقعی و سطح بالا را به نمایش خواهد گذاشت. موضوع اصلی این عنوان حرکت و موقعیت های بازیکنان است که خود یک رویداد مدرن فوتبال را توصیف می کند. همانطور که می دانید در PES هنگام مسابقات بازیکنان معروف مانند {مسی و رونالدو} رمز موفقیت تیم های خود هستند و با تکنیک های فردی خود باعث پیروزی تیم هایشان می شوند.

در بازی PES 2014 یک سیستم جدید ایجاد شده ، گرافیک بازی به طور محسوسی بهبود یافته ، سیستم جدید این بازی نقشی محوری را ایفا می کند و راه یک فوتبال حرفه ای را توصیف می کند. محدودیت های اعمال شده توسط سیستم های انیمیشنی و سیستم های هوش مصنوعی از بین رفته اند، ولی در عوض PES 2014 دارای یک هسته ی مرکزی است که کاملا شبیه ساز ذهن بازیکنان بزرگ جهان است.
PES 2014 برای ایجاد و ترکیب یک شبیه ساز فوتبال از شش اصول برخوردار است که خود یک رکورد به حساب می آید. شما در PES 2014 می توانید دریافت و کنترل توپ، شروع یک بازی فیزیکی وعجله و سرخوشی را احساس کنید و همه چیز را زیر نظر بگیرید.

dvd210 دانلود بازی فوتبال حرفه ای   PES 2014شما می توانید بازی PES 2014 اورجینال و کامل در 2 دی وی دی برای PC را با قیمت 7000 تومان سفارش دهید و در درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید...

سید حسام خرمی بازدید : 30 دوشنبه 20 آبان 1392 نظرات (0)

دانلود بازی Chernobyl Underground برای PC

 

 

دانلود بازی Chernobyl Underground برای کامپیوتر

 

Chernobyl Underground یک بازی جدید در سبک ماجرایی شوتر اول شخص است که در سال ۲۰۱۳ توسط Liman3D Ltd ساخته و برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است . داستان بازی ادامه نسخه قبلی یعنی چرنوبیل کماندو است و حالا داستان بازی Chernobyl Underground به سال ۲۰۲۰ برمیگرده زمانی که کشورهای منطقه یورو همگی دچار بحران عظیم مالی شده اند و سطح رادیواکتیو هر روز افزایش می یابد و خیلی زود میزان آلودگی از حد اعلام شده فراتر می رود . و این مناطق مکانی برای خلافکاران شده است و پس از مدتی این خلافکاران با هم دیگر متحد میشوند تا برای بدست آوردن مواد رادیواکتیو به پایگاه هسته ای چرنوبیل حمله کنند.

حالا شما در بازی Chernobyl Underground نقش کاپیتان یوری رایکوف کماندوی ویژه ارتش روسیه را بازی میکنید که متخصص در ضد تروریست و حملات چریکی می باشد. حالا در این نسخه از بازی تروریست ها به زیر زمین رفته اند و عملیات هایشان را در زیر زمین انجام میدهند و شما وظیفه دارید که این خلافکاران را پیدا کرده و آن ها را از پای در آورید. این بازی با حجم کمی که دارد داری گرافیک عالی میباشد. همچنین بازی از گیم پلی بسیار خوبی و روانی برخوردار است که میتواند گیمر را ساعت ها پای سیستم میخکوب کند. پس ارگ به بازی هایی در سبک ماجرایی و شوتر اول شخص علاقمند هستید هم اکنون میتوانید بازی Chernobyl Underground را به طور مستقیم و رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید…

سید حسام خرمی بازدید : 24 دوشنبه 20 آبان 1392 نظرات (0)

 

 

دانلود بازی WRC 4 FIA World Rally Championship برای PC

 

دانلود بازی WRC 4 FIA World Rally Championship برای کامپیوتر

 | نسخه RELOADED |

 

WRC 4 FIA World Rally Championship یک بازی جدید در سبک ماشین سواری مسابقه ای است که در سال ۲۰۱۳ توسط دو شرکت Milestone S.r.l, Black Bean Games ساخته و توسط سه شرکت Black Bean Games, CyberFront و Deep Silver برای پلتفرم های PC / PS3 / XBOX 360 عرضه شده است . بازی WRC 4 FIA World Rally Championship بر اساس مسابقات واقعی رالی جهانی که هر ساله بصورت رسمی برگزار میشود و شرکت کنندگان از کشور های مختلف حاضر میشوند ساخته شده است. در هر فصل ۵۰ مسابقه وجود دارد که هرکدام از آن ها در یک کشور برگزار میشود و امتیار دهدی این مسابقات توسط فیا امتیاز داده‌ میشود.

 

گیم پلی بازی WRC 4 جوری توسط سازندگان طراحی شده است که وقتی گیمر در حال رانندگی در بیابان و یا جنگل است احساس این محیط ها به گیمر دست. در مورد گرافیک بازی هم باید بگوییم که بازی از موتور گرافیکی خوبی بهرمند است و محیط های اطراف به صورت واقعی به تصویر کشیده شده اند. پس اگر شما هم از علاقمندان به سبک بازی های مسابقه ای ماشین سواری هستید هم اکنون میتوانید بازی WRC 4 FIA World Rally Championship را به طور مستقیم و رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

سید حسام خرمی بازدید : 28 یکشنبه 19 آبان 1392 نظرات (0)

بازی کامپیوتر Batman Arkham Origins : گیم پلی بازی زیاد تغییر خاصی به خود ندیده است؛ سیستم مبارزات عینا مانند نسخه های قبل بوده ولی بهبود راضی کننده ای در بخش هایی مانند درجه سختی به وجود آمده و یک درجه سختی خاص که بدون Save و تنها یک جان در اختیار بازیکن قرار می‌دهد نوید سخت تر شدن بازی را می‌دهد. همچنین به عقیده بسیاری در Boss Fight های نسخه های قبلی Arkham عملا هیچ گونه چالشی وجود نداشت؛ برای حل این مسئله این بار قرار است با سخت ترین BF هایی در سری رو به رو شویم که بتوانند یک تجربه به یاد ماندنی و راضی کننده را به ارمغان آورند. از پیشرفت های بخش Combat همان طور که خود سازندگان نیز اعلام کرده بودند فقط و فقط می‌توان به اضافه شدن چند دشمن جدید و تعدادی حرکات و فنون تازه اشاره نمود و بخش های دیگر این قسمت دست نخورده باقی مانده اند. قسمت های جدید و ریزی نیز به گیم پلی بازی اضافه شده که بارزترین آن ها وسیله جدید به نام Remote Claw است که به Grapple در بازی Just Cause 2 نیز شباهت های بسیاری دارد. برج های شهر Gotham این سری از تکنولوژی استفاده می‌کنند که باعث نویز افتادن بر روی ردیاب های بتمن می‌شود و کار وی را برای انتخاب نقاط مهم روی نقشه دشوار می‌سازد. برای مقابله با این امواج باید به هک کردن سیستم امنیتی هر برج پرداخت؛ لازم به ذکر است که هر ساختمان با ساختمان دیگر فرق داشته و هر کدام نیازمند حل یک معمای جداگانه است.

 

دانلود بازی کامپیوتری Batman-in-Arkham-Origins

سید حسام خرمی بازدید : 25 سه شنبه 14 آبان 1392 نظرات (0)

دانلود بازی Call of Duty®: Strike Team

در این ساعت ازپرنیا چت برای شما دوستان عزیز لینک دانلود بازی Call of Duty®: Strike Team برای سیستم عامل های اندروید و ای او اس اماده کردیم.اگر پست قبلی وب رو دنبال کرده باشید در جریان هستید که این بازی شما را به سال 2020 و در جنگی بین ارتش های امریکا و نیروهای ناشناخته قرار میدهد.در ادامه با ما باشید.

تعداد صفحات : 7

درباره ما
Profile Pic
هعی خدا ...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظرتو در مورد این وبسایت چیه
    پیوندهای روزانه
    سفارش بنر تبلیغاتی
    آمار سایت
  • کل مطالب : 68
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 25
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 28
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 42
  • بازدید ماه : 40
  • بازدید سال : 211
  • بازدید کلی : 7,454
  • کدهای اختصاصی
    Online User قالب وبلاگ
    گالری عکس
    دریافت همین آهنگ